FAQ

Veelgestelde Vragen

1.Hoe plaats ik een bestelling? 

- Zoek het product dat je wilt bestellen.

- Klik op 'Bestel'. Het product ligt nu in jouw winkelwagen.

- Klik vervolgens op 'Afrekenen'. Wil je nog verder kijken? Geen probleem, het product blijft in de winkelwagen liggen.

2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je voor 15:00 uur bestelt, wordt jouw bestelling binnen 2 werkdagen geleverd.
Alle bestellingen worden op werkdagen bezorgd met DPD pakketdienst, Dynamic Trans
B.V. of PostNL. Voor leveringen naar België en Luxemburg moet rekening worden gehouden met 4 à 5 dagen levertijd.

3. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Ja, dat kan mits de bestelling nog niet verwerkt is in ons systeem. Je kunt een mail sturen naar dynamiccosmetics@gmail.com met je verzoek, de order kan indien deze nog niet verwerkt is aangepast of verwijderd worden.

4. Het product dat ik graag wil bestellen is niet meer op voorraad, wat nu?

Je kunt ons altijd mailen om te vragen wanneer het product weer op voorraad is, of deze vraag stellen via ons contactformulier.

5. Hoe werkt betalen met iDeal?

iDeal is een veilige en gemakkelijke betaalmethode waarvoor geen account of registratie is vereist en geen extra kosten aan verbonden zijn. Je wordt automatisch doorgestuurd naar je eigen bankomgeving waar je kunt betalen. 
Iedereen die internetbankiert bij één van de volgende banken kan betalen via iDeal; ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot. 

6. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Via iDeal wordt jouw betaling direct verwerkt, waardoor wij snel jouw bestelling kunnen klaarmaken!

7. Wat zijn de retourvoorwaarden?

- De verpakking is intact, het product is ongeopend en niet gebruikt.

- Indien de retouraanvraag via ons contactformulier in de webwinkel binnen 5 werkdagen is gedaan.

- Het te retourneren product moet vervolgens binnen 7 werkdagen retour worden gestuurd.

- Wegens hygiënische redenen kunnen make-up producten (lipstick, lipgloss, blush, oogschaduw, eyeliner, lipliner, gelliner, contour kit, brow kit, mascara etc.) en nagellak niet geretourneerd worden.

8. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Na het ontvangst van de retourzending, storten wij zo snel mogelijk het door jou betaalde bedrag terug. Uiterlijk binnen 14 kalenderdagen staat het bedrag weer op jouw rekening.

9. Helaas is een product beschadigd, wat nu?

Indien een product ondanks onze zorgvuldige verpakking is beschadigd, graag direct contact opnemen met onze klantenservice via ons contactformulier. Dan zorgen wij voor een passende oplossing!

10. Ik wil mijn bestelling op een ander adres laten afleveren, kan dit?

Ja dat kan. Je kunt op het einde van je bestelling in het afreken menu bij 'opmerkingen' aangeven wanneer deze bestelling afgeleverd moet worden op een ander adres.